در حال بارگذاری ...
جمعه 29 فروردین 1404
nus.ac.ir

دستورالعمل برگزاری امتحانات پایان ترم (قابل توجه همکاران شاغل در گروه آموزشی)

دستورالعمـل برگزاری امتحـانات پـایـان تـرم

قابل توجه همکار محترم شاغل در گروه آموزشی

      بااحتـرام ،  ضمن تشکر از زحماتی که در ارتباط با برگزاری برنامه‏های آموزشی تقبل فرموده اید ، لطفاًً در اجرای امتحانات پایان ترم نکات زیر را رعایت فرمائید :

1ـ در طراحی سئوالات به محتوای مطالب سرفصل توجه فرمائید .

2ـ از یک طرف برگة امتحانی برای نوشتن سئوالات استفاده‏ نمائید تا به هنگام تکثیر کیفیت لازم رعایت گردد .

3ـ سئوالات را در فرم مخصوص طرح سوال  تایپ نمائید  .

4ـ فرم مخصوص طرح سؤالات درسایت آموزشکده به آدرسP1- Kermanshah.nus.ac.ir  قابل دریافت می‏باشد

5ـ در صورتی که سئوال برای چند رشته تحصیلی مشترک است عناوین رشته ها را حتماً روی سربرگ سئوال و پاکت امتحانی قید فرمائید .

6ـ زمان پاسخگویی به سئوالات را بطور منطقی محاسبه و در سربرگ سئوال درج و در جلسه امتحانی رعایت فرمائید . ضمناً دقت فرمائید که زمان پیش بینی شده برای یک جلسه امتحانی از 120 دقیقه تجاوز ننماید .
7ـ روی پاکت سئوالات ( مدت زمان لازم برای پاسخگویی به سؤالات و همچنین نیاز یاعدم نیاز به کاغذ سفید ، ماشین حساب و دسترسی به جزوه و  تعداد صفحه های لازم جهت پاسخها و .... ) را قید فرمائید .

8ـ درمقابل‏ هر سئوال بارم مربوطه ‏را درج و در پایان جمع بارم کلی سئوالات‏ را با در نظر گرفتن ‏ارزشیابی‏ میان ‏ترم ذکر فرمائید .

9ـ به منظور حفظ و حراست بیشتر سئوالات شخصاً با همکاری مسئول انتشارات نسبت به تکثیر و پاکت گذاری و امضاء و چسب زدن پاکت سئوالات اقدام فرمائید .

10ـ درمواردی که تعداد صفحه های سئوال بیشتر از یکبرگ است آنها را به یکدیگر الصاق نمائید .

11ـ  پاکت سئوالات را حداکثر دو روز قبل از برگزاری امتحان به اداره آموزش تحویل نمائید .

12ـ طبق برنامه اعلامی از سوی گروه آموزشی در جلسه امتحانی حضور داشته و ورقه های امتحانی را به هنگام دریافت از منشی حوزه شمارش و با صورتجلسه تطبیق دهید پس از تحویل مسئولیت با مدرس مربوطه می باشد .

13ـ پس ازتصحیح اوراق امتحانی لیست نمرات دانشجویان را از طریق سایت آموزشکده وارد و پس از پایان مهلت رسیدگی‏به اعتراضات‏لیست دست‏نویس را به همراه اوراق امتحانی به کارشناس آموزش رشته مربوط تحویل فرمائید.

14ـ جهت دریافت رمزعبور ورود به سایت ترم جدید، اساتیدمحترم شخصاً به واحد فناوری اطلاعات  اتاق شماره 2 ساختمان اداری مراجعه فرمایند .

15ـ دانشجویان می توانند ضمن مراجعه به سایت آموزشکده ازنمره خود مطلع و درصورت اعتراض از طریق سایت اقدام نمایند .

16ـ فرآیند رسیدگی به اعتراضات و تنظیم نهایی حداکثر 72 ساعت پس از اعلام نمره می بایست صورت پذیرد .

17ـ نمرات پس از ثبت در اداره آموزش قطعی و غیرقابل تغییر است .